Privatne zdravstvene usluge
Kućne posjete
Kućne posjete
Privatne zdravstvene usluge
Izvanredna medicinska skrb u udobnosti Vašeg doma, ureda ili hotela
Kućne posjete liječnika dostupne su po dogovoru na području grada Rijeke i okolice.
Medicinska stanja koja liječimo
-
Alergije
-
COVID-19
Brzi antigenski test, procjena stanja, savjeti... -
Gastro problemi
Bolovi u trbuhu, mučnina, povraćanje, proljev, konstipacija... -
Glavobolja
Migrene, vrtoglavice... -
Kožne bolesti
Osipi, opekline, ekcem, herpes zoster... -
Oči
Konjuktivitis, ječmenac, ozljede... -
Ozljede/ortopedski problemi
Rane, uganuća, istegnuća, bolovi u vratu i leđima... -
Prehlade i gripa
-
Respiratorni problemi
Kašalj, bronhitis, astma... -
Uho/grlo/nos
Bolovi, infekcije, krvarenja... -
Urinarni problemi
Urinarne infekcije, prostatitis...
Prednosti Fiumed kućnih posjeta
Naručite kućnu posjetu liječnika u terminu koji odgovara Vama
Naši liječnici će se prilagoditi Vašim potrebama i rasporedu. Premda nismo dostupni na poziv 24/7, po dogovoru Vas možemo posjetiti gotovo svakog dana u bilo koje vrijeme.
Iskusite liječenje u udobnosti vlastitog doma
Bez obzira imate li problema s kretanjem, osjećate se previše slabo za odlazak k liječniku ili jednostavno želite uštediti na vremenu, naši liječnici Vas mogu liječiti u Vašem domu, uredu ili hotelu.
Primite sveobuhvatnu skrb bez kompromisa
Ordinacija ili dom, za nas nema razlike. U kućne posjete stižemo opremljeni raznovrsnom medicinskom opremom za dijagnostiku i terapiju. Svaki naš pregled uključuje temeljitu procjenu, dijagnozu i plan liječenja.
Pouzdajte se u stručno i ljubazno osoblje
Naši liječnici imaju bogato iskustvo rada na terenu, uključujući izvanbolničku hitnu medicinsku službu. Razumijemo Vaše potrebe i posvećeni smo Vašem ozdravljenju, pa Vas uvijek nakon posjete povratno kontaktiramo da bi saznali kako se osjećate i možemo li Vam dodatno pomoći.
Medicinski postupci
Naši su liječnici izvrsno opremljeni. Stoga u kućnoj posjeti mogu provesti većinu medicinskih postupaka koji se uobičajeno provode u ordinaciji.
-
Mjerenje vitalnih znakova
Temperatura, tlak, puls i zasićenost krvi kisikom -
Mjerenje razine glukoze u krvi
-
Snimanje 12-kanalnog elektrokardiograma (EKG)
-
Testiranje plućne funkcije - spirometrija
-
Brzo testiranje urina
-
Brzi antigenski test na COVID-19
-
Uzimanje uzoraka za laboratorijsko testiranje
Krv, urin i brisevi -
Obrada rana
Previjanje i zatvaranje rana - ljepilo, trakice ili šivanje -
Primjena lijekova
Oralno, intramuskularno, intravenski -
Davanje infuzija
Kako funkcioniraju Fiumed kućne posjete
1. Pošaljite upit
Kućne posjete organiziraju se po dogovoru s našim liječnicima. Pošaljite nam upit putem online obrasca ili telefonskog poziva.
2. Liječnik dolazi na Vašu lokaciju
Sukladno dogovoru, liječnik će Vas posjetiti na Vašoj lokaciji u dogovoreno vrijeme. Dok čekate liječnika, pripremite se za Vaš pregled.
3. Liječnički pregled
Liječnik će Vama porazgovarati o Vašim zdravstvenim problemima, pregledati Vas, provesti odgovarajuće pretrage te primjeniti ili prepisati odgovarajuću terapiju.
4. Osjećajte se bolje
Prepisana terapija pomoći će u Vašem ozdravljenju, a u kompleksnijim slučajevima naši liječnici će za Vas sastaviti plan liječenja. Kako bismo osigurali najbolji ishod liječenja, naši liječnici će Vas telefonski kontaktirati slijedećeg dana nakon kućne posjete.
Cjenik
- Proučite odgovore na česta pitanja
- Istražite cjelokupni Fiumed cjenik
- Dolazak u kućnu posjetu unutar Zone I grada Rijeke se dodatno ne naplaćuje
Rezerviraj kućnu posjetu
Kućne posjete organiziraju se po dogovoru s našim liječnicima. Naručite kućnu posjetu putem telefona ili online obrasca.
Nazovite nas na 051/600-604
U slučaju povećanog obima posla, naši djelatnici neće uvijek biti u mogućnosti odgovoriti na Vaš telefonski poziv. Međutim ako nam ostavite glasovnu poruku, uvijek ćemo Vam se povratno javiti u kratkom roku.
Pošaljite nam online upit
Kroz online obrazac nam možete dostaviti više informacija koje će omogućiti bržu komunikaciju i kvalitetniju pripremu liječnika. Zaprimljene upite kontinuirano monitoriramo i odgovaramo brzo.
Česta pitanja o kućnim posjetama
Cilj nam je na Vaše upite odgovoriti brzo, ali mi nismo hitna medicinska služba. U slučajevima kada je izravno ugrožen život ili teško narušeno zdravlje, bez odgađanja zatražite hitnu medicinsku pomoć telefonskim pozivom na broj 194.
Kućne posjete organiziraju se po dogovoru nakon kontakta s našim liječnicima. Upit za kućnu posjetu možete poslati putem online obrasca ili pozivom na broj 051/600-604.
Na upite koje zaprimimo tijekom radnog dana od 9 do 17 sati uobičajeno ćemo Vam odgovoriti odmah ili najkasnije unutar sat vremena, a na sve ostale upite unutar 24 sata. Uslijed povećanog obima posla, naši djelatnici neće uvijek biti u mogućnosti odgovoriti na Vaš telefonski poziv, ali će Vam se uvijek povratno javiti u kratkom roku.
Kućnu posjetu liječnika mogu zatražiti pacijenti, članovi njihove obitelji, zdravstveni radnici ili druge osobe ovlaštene od strane pacijenta.
Kućnu posjetu liječnika možete naručiti na području grada Rijeke i okolice. Standarno pokrivamo lokacije unutar Zone 2 grada Rijeke sukladno mreži županijskih linija Autotroleja. Zona 2 obuhvaća područje čiju granicu čine mjesta Preluk, Viškovo, Saršoni, Čavle, Krasica i Kostrena. Po individualnom dogovoru u mogućnosti smo posjetiti Vas u mjestima unutar Zone 3 i 4. Ako niste sigurni da li se nalazite u području koje pokrivamo, svakako nam pošaljite upit.
Za lokacije izvan Zone 1 grada Rijeke dodatno se naplaćuje putni trošak prema Fiumed cjeniku.
Da, osim u Vašem domu, liječnik Vas može posjetit u Vašem hotelu ili uredu. Važno je naglasiti da, bez obzira na lokaciju, moraju postojati adekvatni uvjeti za liječnički pregled, npr. dovoljno prostora, svjetla i privatnosti.
Dogovorenu kućnu posjetu možete besplatno otkazati u bilo kojem trenutku pozivom na broj 051/600-604 ili drugi direktni broj mobitela liječnika koji ćete dobiti prilikom potvrde Vaše rezervacije. Ukoliko morate otkazati kućnu posjetu, molimo Vas da to učinite što prije, kako bismo oslobodili termin za druge pacijente i izbjegli nepotrebne troškove putovanja liječnika.
Važno je naglasiti da naša služba nije dostupna 24 sata na dan. Međutim, uz prethodni dogovor, kućne posjete možemo organizirati gotovo svakog dana u bilo koje vrijeme.
Na upite koje zaprimimo tijekom radnog dana od 9 do 17 sati uobičajeno ćemo Vam odgovoriti unutar sat vremena, a za sve ostale upite unutar 24 sata. Uslijed povećanog obima posla, moguće je da naši djelatnici neće uvijek biti u mogućnosti odgovoriti na Vaš telefonski poziv, ali će Vam se uvijek povratno javiti u kratkom roku.
Kućne posjete nakon 18 sati, kao i one tijekom nedjelje i blagdana, dodatno se naplaćuje prema Fiumed cjeniku.
Usluge koje se obavljaju tijekom pregleda prema indikaciji liječnika, a dodatno se ne naplaćuju, su slijedeće:
- mjerenje vitalnih znakova
- mjerenje glukoze u krvi
- brzi test urina
- pisanje recepata
- snimanje i očitavanje elektrokardiograma
Ostale usluge dodatno se naplaćuju prema Fiumed cjeniku.
Naši liječnici u mogućnosti su primjeniti terapiju lijekovima tijekom kućne posjete, bilo da se radi o oralnoj, intramuskularnoj ili intravenskoj primjeni lijeka. Lijekovi se primjenjuju isključivo nakon pregleda i po indikaciji liječnika. Primjena lijekova se naplaćuje sukladno Fiumed cjeniku, a usluga uključuje cijenu lijeka, infuzije i potrošnog materijala.
Naše usluge možete platiti gotovinom, karticama ili putem bankovne transakcije. Saznajte više na našoj stranici “Načini plaćanja”.
Fiumed u ovom trenutku ne surađuje s privatnim zdravstvenim osiguranjima. U tom smislu ne možemo u svrhu plaćanja kućne posjete prihvatiti Vašu karticu/policu privatnog osiguranja. Međutim, s našim nalazom i računom možete od Vašeg osiguranja zatražiti povrat plaćenog iznosa. Kako biste saznali da li Vaše osiguranje pokriva kućnu posjetu naših liječnika, savjetujemo Vam da unaprijed kontaktirate Vašu osiguravateljsku kuću.
U mogućnosti smo Vam, bez dodatne naknade, izdati nalaz na engleskom jeziku u slučaju da potražujete povrat od inozemnog osiguravatelja.
Da, tijekom kućne posjete liječnik može pregledati više od jedne osobe, npr. više članova istog kućanstva. Važno je da nam potrebu za pregledom više osoba najavite prilikom upita za kućnu posjetu, kako bi se naši liječnici mogli adekvatno pripremiti.
Da, naši liječnici liječe pacijente svih dobnih skupina, od beba do starijih osoba.
Prostor
Prije kućne posjete svakako pripremite adekvatnu prostoriju za liječnički pregled. Idealna prostorija je ona u kojoj se osjećate sigurno i ugodno te koja garantira zadovoljavajuću razinu privatnosti. Prostorija također treba biti adekvatno osvjetljena i ventilirana, imati dovoljno prostora za rad liječnika te omogućiti dobar pristup pacijentu, idealno sa svih strana.
Komunikacija
Svaki pregled uključuje interakciju između najmanje dvije osobe, liječnika i pacijenta. Obje strane imaju utjecaj na kvalitetu ishoda pregleda. Što se bolje pripremite za pregled i kvalitetnije komunicirate, bolje ćete iskoristiti liječnički pregled. Razmislite unaprijed o načinu prezentacije Vaših medicinskih problema, što očekujete od pregleda i koja pitanja želite postaviti Vašem liječniku. Komunicirajte iskreno, otvoreno i bez straha.
Dokumentacija
Naši liječnici u većini slučajeva nemaju pristup Vašoj medicinskoj dokumentaciji iz drugih zdravstvenih ustanova. Kako biste liječniku olakšali upoznavanje s Vašim zdravstvenim problemima, pripremite svu dostupnu medicinsku dokumentaciju. Idealno kronološkim slijedom posložite Vaše nalaze. Također, liječniku obavezno dajte na uvid lijekove koje trošite ili njihov popis.
Da, naši liječnici Vam mogu izdati privatni recept na temelju kojeg možete kupiti prepisane lijekove u ljekarni. Privatni recept se može izdati u digitalnom i/ili papirnatom obliku.
Naši liječnici Vam ne mogu izdati recept na teret Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO). Takav recept može isključivo izdati Vaš odabrani obiteljski liječnik koji djeluje u Mreži javne zdravstvene službe.
Ne izdajemo uputnice Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje za javne zdravstvene ustanove. Takve uputnice može isključivo izdati Vaš odabrani obiteljski liječnik koji djeluje u Mreži javne zdravstvene službe.
U slučaju potrebe za daljnjom obradom ili liječenjem, naši liječnici Vas mogu uputiti u drugu privatnu zdravstvenu ustanovu, npr. specijalističku polikliniku ili bolnicu. Rado ćemo Vam preporučiti pouzdane ustanove i zdravstvene djelatnike u čiju kvalitetu usluge smo se osobno uvjerili. U slučaju specifičnih zahtjeva, možemo za Vas istražiti tržište u Hrvatskoj i inozemstvu, te Vam predstaviti više odgovarajućih zdravstvenih ustanova za daljnju obradu ili liječenje.
Da, naši liječnici imaju mogućnost uzimanja uzoraka za laboratorijske pretrage, uključujući krv, urin i različite briseve. Nakon uzimanja uzoraka, naši djelatnici će ih na siguran način transportirati u laboratorij. Dostupnost rezultata ovisi o vrsti pretraga, ali npr. za većinu uobičajenih krvnih pretraga rezultati su dostupni istog dana. Rezultati laboratorijskih pretraga dostavljaju se pacijentima u digitalnom obliku te uključuju našu interpretaciju i upute za eventualne daljnje korake.
Usluga uzimanja uzoraka tijekom kućne posjete i laboratorijske pretrage dodatno se naplaćuju prema Fiumed cjeniku. U mogućnosti smo provesti preko 5000 različitih laboratorijskih pretraga od kojih mnoge nisu navedene u našem online cjeniku. O cijenama specifičnih laboratorijskih testova informirat ćemo Vas po upitu.
Većina uzoraka se mora dostaviti u laboratorij tijekom istog dana. Laboratoriji uobičajeno ne zaprimaju uzorke tijekom cijelog dana. Iz tog razloga, uzorke u kući uzimamo samo tijekom radnog dana do 12 sati.
Naši liječnici opremljeni su i educirani za obradu rana, bilo da se radi o previjanju ili primarnoj obradi rane. Rane se mogu opskrbiti ljepilom, trakicama za zatvaranje rana ili šivanjem. Ovisno o karakteristikama rane, ali i uvjetima u kojima se provodi pregled, liječnici će na pojedinačnom slučaju odlučiti da li se rana može sigurno zbrinuti tijekom kućne posjete ili je to potrebno učiniti u ordinaciji.
Nakon kućne posjete liječnik će Vam izdati medicinsku dokumentaciju i račun u digitalnom obliku. Medicinska dokumentacija uvijek uključuje liječnički nalaz, ali i rezultate drugih obavljenih pretraga, poput npr. EKG zapisa, rezultata spirometrije ili laboratorijskih nalaza.
Kako bismo osigurali kontinuitet skrbi i najbolji ishod liječenja, naši liječnici će Vas uobičajeno telefonski kontaktirati slijedećeg dana nakon prve posjete. Liječnik će na taj način provjeriti stanje pacijenta i odgovoriti na Vaša pitanja. Naglašavamo da je ova usluga besplatna, tj. uključena u cijenu prvog pregleda.
U slučaju da su potrebne dodatne kućne posjete u kontinuitetu, iste se mogu direktno dogovoriti s liječnikom tijekom kućne posjete ili ponovnom rezervacijom novog termina. Kontrolni pregledi naplaćuju se sukladno Fiumed cjeniku, a u slučaju većeg broja posjeta u mogućnosti smo odobriti dodatni popust.
Da, ako su potrebne dodatne posjete vezane za isti medicinski problem, uvijek se trudimo održati kontinuitet skrbi na način da Vaš slučaj vodi isti liječnik.
U slučaju zauzetosti pojedinog liječnika na dan kada zatražite dodatnu kućnu posjetu, ponudit ćemo Vam alternativni termin ili mogućnost posjete od strane drugog liječnika.
U našoj bazi na siguran način čuvamo Vaš medicinski karton s dokumentacijom i svim informacijama o prijašnjim pregledima, što omogućuje drugim liječnicima da se detaljno upoznaju s Vašim slučajem prije pregleda. Dodatno, u Fiumedu koristimo interne protokole i postupnike koji osiguravaju ujednačenost načina rada između naših djelatnika i strogu kontrolu kvalitete naših usluga.
Naravno, pregled i dijagnostičke postupke možete obaviti i u našu ordinaciji u centru Rijeke. Termin možete rezervirati putem našeg online obrasca.
Naši liječnici imaju iskustvo rada u području opće/obiteljske medicine i hitne medicine. U sklopu hitne medicine radili su i u izvanbolničkoj hitnoj medicinskoj službi te stekli znanje u liječenju pacijenata na terenu. Više o našim liječnicima možete pročitati na našoj stranici – “O Nama”.